بهترین کاغذ دیواری

کاغذ دیواری تیره برای چه مکان هایی مناسب تر است؟

کاغذ دیواری تیره عموما در امکانی چون آتلیه عکاسی، بوتیک، تالارهای و سالن های عذاداری، کافی شاپ ها و سالن های کنفرانس و در حتی در هتل ها به کار می رود.

البته کاغذ دیواری تیره به ندرت مورد درخواست خانم ها برای منزل شان می باشد. استفاده از کاغذ دیواری تیره برای منزل به سلیقه شخصی افراد باز می گردد.

معمولا از این نوع کاغذ دیواری برای خانه های بزرگ و مکان های وسیع استفاده می شود و شما می توانید از بین آلبوم های کاغذ دیواری میزان درجه روشنی یا تیرگی کاغذ دیواری را تعیین کنید.

چگونه از کاغذ دیواری تیره استفاده کنیم تا منزلی زیبا داشته باشیم؟

اگر تصمیم دارید از کاغذ دیواری تیره برای منزل تان استفاده کنید بهترین کار این است که فقط یکی از دیوارهای منزل خود را با آن پوشش دهید تا خانه تاریک و دلگیر نشود.

همچنین وجود تابلوهای سفید نصب شده بر روی دیوار و آباژور ایستاد نزدیک آن به زیبایی فضا داخلی اتاق کمک می کنند.

یکی از رنگ های تیره که در کاغذ دیواری استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارد رنگ سورمه ای سیر است.

کاغذ دیواری رنگ سومه ای که از رنگ زرد در نقوش کاغذ دیواری اش استفاده شده جذابیت خاصی را در محیط ایجاد می کند و به خاطر رنگ زرد از سنگینی محیط کاسته می شود

کاغذ دیواری تیره برای پشت تلویزیون و ال سی دی

بعضی از افراد که به دنبال کاغذ دیواری پشت تلویزیون هستند و می خواهند کمی محیط منزل خود را خاص تر کنند به آنان استفاده همزمان رنگ های تیره و روشن مثل رنگ سفید و مشکی را توصیه می کنیم.

استفاده همزمان کاغذ دیواری سفید و کاغذ دیواری مشکی در کنار هم هم تواند فوق العاده باشد یا استفاده همزمان رنگ های متضاد در کنار هم در کاغذ دیواری خالق نماهای ویژه و به خصوصی در پشت تلویزیون باشد.بهترین کاغذ دیواری

حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید کاغذ دیواری وقتی به مراکز فروش کاغذ دیواری مراجعه می کنید و آلبوم های کاغذ دیواری های مختلف را مشاهده می کنید، کاغذ دیواری تیره ای را ببیند که که ممکن است با سلیقه شما و حتی اکثریت جور نباشد.

ممکن است از خود بپرسید چه افرادی سراغ این نوع کاغذ دیواری می روند و چطور از آن در منزل خود استفاده می کنند و حتی چگونه می توانند تیرگی کاغذ دیواری را تحمل کنند.

اکثر افراد به کاغذ دیواری رنگ روشن و رنگ های جذاب و شاد علاقه دارند، و کاغذ دیواری طرح گل و کاغذ دیواری گل گلی هم که به خاطر زیبایی خاص شان طرفداران مخصوص خود را دارند پس لازم است بدانید در این بین کاغذدیواری تیره هم هواداران خاص خود را دارد و اگر دستی در حوزه دکوراسیون داخلی داشته باشید حتما می دانید که چطور باید از رنگ های تیره برای زیبا شدن محیط استفاده کنید و به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله در مورد رنگ های موجود در گروه کاغذ دیواری تیره و نحوه استفاده از آن را برای تان به طور کامل شرح و توضیح دهیم.

کاغذ دیواری تیره طرح دار

کاغذ دیواری تیره شامل چه رنگ هایی می باشد؟

غابلا افراد از شنیدن کلمه عبارت تیره اولین چیز یا چیزهایی که به ذهن شان خطور می کند تاریکی و سیاهی است، ولی رنگ های تیره منحصر به رنگ مشکی نبوده و شامل رنگ های مثل طوسی، سومه ای سیر، قهوه ای و قهوه ای خیلی تیره، شکلاتی، خاکستری، نقره ای، دودی، سربی، سربی تیره، خاکستری مات،لاجوردی و… است.بهترین کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کلاسیک تیره

معمولا از این نوع کاغذ دیواری برای خانه های بزرگ و مکان های وسیع استفاده می شود و شما می توانید از بین آلبوم های کاغذ دیواری میزان درجه روشنی یا تیرگی کاغذ دیواری را تعیین کنید.

قیمت کاغذ دیواری تیره چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری تیره هم مثل سایر کاغذ دیواری های روشن و طرح گل و سه بعدی و … به برند، جنس و کیفیت آن بستگی دارد.