خرید مبل در اصفهان | معرفی تولیدی مبل در اصفهان

یک دسته گل نرم

این کاناپه راحتی از بالشتک های کوچکی تشکیل شده است که همه با دست دوخته شده اند. آنها به شکل زیبایی در کنار هم چیده شده و شکلی از گل را تشکیل داده اند. لم دادن روی این همه لطافت واقعا دلچسب به نظر می رسد.

مبلمان بادی


تخت خواب و استخر بادی را حتما تاکنون دیده اید. اما مبلمان گرد که میز هم دارد را شاید نه! این مبلمان برای باغ و لب ساحل و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. آن را با خود هرکجا می خواهید می برید. باد می کنید و پس از پایان مهمانی، دوباره بادش را خالی می کنید و در کمد می گذارید. به همین راحتی!

یک لنگ در هوا


این مبل زنانه زیبا جاذبه ای دارد که نمی توان راحت از کنارش گذشت. خمیدگی کمر این صندلی لم دادن بر روی آن را بسیار دلچسب می کند. می توانید آن را در گوشه ای بگذارید و هنگام استراحت یا مطالعه به آن پناه ببرید.خرید مبل در اصفهان

مبلمان به شکل دست

تفکر خلاق یک طراح او را به طراحی صندلی هایی شبیه دست انسان واداشته است . با نشستن روی این صندلی احساس امنیت به شما دست می دهد.

طراحی مبلمان به شکل انسان نشسته

یکی از طراحی‎های جالب برای خانواده‌هایی که بچه‎های کوچک دارند، طرحی به شکل زیر است که می‎تواند فضایی را برای بازی و استراحت آن‎ها فراهم نماید.

 

مبل‎‌های گوشه‌ای

مبل‎‌های گوشه‌ای در سال‎‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین مبلمان‎های دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند. این مبل‎ها معمولا با پر کردن کنج اتاق، فضای زیادی از آن را اشغال نمی‌کنند ولی در عین حال تعداد صندلی بیشتر را در اختیار شما قرار می‎دهند. مبل گرد زیر که از مجموعه‌ای صندلی تشکیل شده است، یکی از جدید‌ترین مدل‎های مبلمان گوشه‌ای می‌باشد. زاویه پشتی مبل برای ایجاد دکوری گرد به حدود ۴۵ درجه فاصله از هم نیاز دارند. این قطعات می‎توانند به صورت تلفیقی و یا جدا از هم بکار برده شوند و شما می‎توانید انتخاب‎های زیادی برای چیدمان آن داشته باشید.