دکوراسیون داخلی اسپرت

مبلمان اسپرت

مبل ها از نظر طراحی و مدل در انواع طرح های اسپرت ال, مدرن و کلاسیک و … به بازار عرضه می شوند و شما می توانید طرح مبلمان منزل تان را بر اساس دکوراسیون و محل قرار گرفتن مبل ها در منزل و با انتخاب رنگ مناسب برای پارچه و کیفیت خوب برای پارچه مبلی انتخاب کنید. در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل مبلمان اسپرت را در اختیار شما دوستان قرار داده ایم که انتخاب رنگ آن ها بستگی به رنگ دکوراسیون منزل تان دارد.

مدل مبلمان و نحوه چیدمان مبلمان در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود طرح مبلمان مناسبی را خریداری کنید.دکوراسیون داخلی اسپرت

مبلمان های اسپرت انتخاب بیشتر عروس خانم های ایرانی هستند که در طرح های فانتزی و کلاسیک وجود دارند و انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل تان دارد. کوسن های مبلمان را دست کم نگیرید کوسن ها نمای ویژه ای به مبلمان می بخشند و در ترکیب رنگ مبلمان تاثیر به سزایی داشته و باعث زیباتر جلوه دادن مبلمان میشوند.

سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب اسپرت برای اتاق خواب‌هایی با دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر انتخاب می‌شوند. امروزه سرویس خواب های اسپرت در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند که همین تنوع زیاد کار انتخاب مدل و طرح سرویس خواب اسپرت را تا حدودی دشوار کرده است. بهتر است قبل از انتخاب سرویس خواب ابتدا تخت خواب آن را مورد بررسی قرار دهید زیرا راحتی و رنگ و طرح تخت خواب می تواند روی خواب و استراحت شما تاثیرگذار باشد. علاوه بر مدل و رنگ سرویس خواب، متریال و یا جنس آن نیز بسیار مهم است سرویس خواب ام دی اف و چوبی از جمله محبوب ترین های بازار ایران هستند. چیدمان مناسب و صحیح سرویس اسپرت در فضای اتاق خواب تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو نفره و یا یک نفره دارد.

ویژگی‌های یک سرویس خواب اسپرت
• تخت خواب مناسب سرویس خواب نباید به هیچ وجه هنگام خوابیدن و بلند شدن صدا بدهد و شما باید هنگام خرید به این نکته توجه کنید.
• ابعاد تخت از استاندارد مناسبی برخوردار باشد که هنگام جابجایی مشکلی به وجود نیاید و به راحتی بتوان قطعات تخت را از هم جدا کرد.
• بهترین حالت برای ارتفاع تخت از سطح زمین 40 تا 45 سانتی متر است که هنگام برخواستن و نشستن به پا فشار وارد نشود.
• مهم ترین نکته در انتخاب سرویس خواب اسپرت میزان وزن آن می‌باشد که نباید از حدی بالاتر باشد.

طرح و رنگ فرش های اسپرت و فانتزی

طراحی و رنگبندی فرش های فانتزی و مدرن به گونه ای میباشد که ایجاب میکند در بافت آنها بیشتر از رنگهای روشن و شاد و به اصطلاح جیغ استفاده شود.

بسته به نوع چیدمان و رنگبندی فضای داخلی منزل ، شما میتوانید با خرید فرش فانتزی با رنگ های شاد و پرانرژی همانند بنفش ، نارنجی و یا سرخ آبی جلوه ی متفاوت و زیبایی را به محل مورد نظر خود به ارمغان بیاوردید.

فرشهای مدرن و فانتزی در مقایسه با فرش های ماشینی کلاسیک همچون فرش 1500 شانه ، 1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه از طرح های ساده تری برخوردارند و در طراحی آنها بیشتر از اشکال هندسی همانند مکعب ، دایره و … استفاده شده است

معمولا فرش های فانتزی برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه که فضای فانتزی تر و ساده تری دارند گزینه مناسبی خواهند بود ، همچنین شما میتوانید با در نظر گرفتن المان خاصی در منزل مثل کوسن ها و یا مبلمان ، فرش فانتزی مورد نظرخود را ست کنین و دکوراسیون داخلی خود را از حالت یکنواختی خارج سازید.

انواع فرش های فانتزی
فرش طرح فانتزی – فرش فانتزی کودک – فرش فانتزی ترکیه ای ، فرش فانتزی ساوین ، فرش فانتزی اتاق خواب ، فرش فانتزی گبه ، فرش اسپرت و…